fredag den 7. juni 2013

Billedfortælling

Mediepædagogik opgave


”PrinsesseTusindfryd”

I en fjern verden, hvor alt er meget småt lever prinsesse ”Tusindfryd” sammen med prins ”Artemi” og hendes ven, den magiske hest ”Narli”. Alle er glade i denne verden, men en dag vil Narli forlade ”solskinslandet” for at besøge en god veninde, som lever i vores verden – på jorden.
Prinsessen var bekymret, fordi hun havde hørt, at det var farlig og alt er stort i menneskernes verden. Så hun besluttede sig for at følge efter Narli.






 
 
 Hvor skulle han søge? Prins Artemi begyndte at følge efter prinsessens spor...



 
... og slår sig igennem den tætte jungle.
 
 
Efter mange eventyr finder prinsen alle og de synger og danser sammen hele dagen.
 

 
Det var min lille billedfortælling, håber, den er okay, jeg ved godt, at historien kan udformes, hehe :)
Jeg synes, at det er en dejlig arbejdsproces, men man må ikke glemme, at det er enormt tidskrævende, det var i hvert fald min oplevelse.
Efter min mening er det en god ide til en pædagogisk forløb - børn/ bruger kan udfolde deres mediekompetencer, styrke sociale og personlige kompetencer og meget mere.
 
Randy :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar