tirsdag den 7. februar 2012


Børns legekultur - vitser

Jeg selv kan huske en række af de vittigheder, som vi fortællte hinanden som børn... Vi havde det rimeligt sjovt  og hyggeligt i skolen og alle prøvede, at fortælle den mest sjoveste vits.
Min far var også en store vitsfortæller :-) Jeg har haft en bog med vitser i som barn og indtil i dag griner jeg gerne over en god `joke`...

Jeg har mange børn i familien og de har store glæde i, at fortælle de nyeste vitser - det samme har jeg oplevet under praktikperioden ( SFO, 2.klasse) - hvem er bedst til at fortælle og hvem kender flest? :-)


At sidde sammen og fortælle sjove vittigheder og historier -og at grine sammen, skaber en hyggeligt og trykt stemmning - som er hjælpende til at skabe relationer i enhver form, efter min mening.

Snart følger der exempler... :-)

Hilsen, Randy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar