onsdag den 8. februar 2012

Exempler VITS

Her kommer nogle eksempler (taget fra Anders And bladet), som jeg også har hørt i min praktikperiode - og som er lignende til dem, som vi fortællt os som børn... :-)

Lille Per:
- Bedstemor, hvor gammel er du?
- Uh, det har jeg glemt!                                                
- Hiv dine underbikser ned, så vi kan se!                    
- Nej, sådan må du ikke tale, Lille Per.                        
- Jamen, i mine underbukser står der fire til seks år....
Læreren: 
- Ole, hvorfor kommer du for sent?
Ole:
- Jeg så et skilt, hvor der stod:
SÆNK FARTEN!







To nordmand var på andejagt med deres jadthunde,
men havde ikke heldet med sig.
- Jeg tror, vi laver en fejl, sagde den ene.
- Hvad mener du? spurgte den anden.
- Vi kaster ikke hundene højt nok op!


- Tjener! Jeg bestilte rejesalat, men der er ikke en eneste reje i! 
- Tjeneren: Næh, men der jo heller ikke
hunde i hundekiks....

Stine: Hvad betyder "I don´t know", lærer?
Lærer Olesen: - Jeg ved det ikke!
Stine: - Og du skal forestille at være vores engelsklærer?
Disse exempler af vits er meget typiske og blev fortællt fra generation til generation, jeg genkender også nogen, i hvert fald er de lignende... :-)

Flere skal følge de kommende dage!!!

Bedste hilsener, Randy


3 kommentarer:

  1. Hej Randy

    Uha - jeg ved heller ikke, hvad der står i mine underbukser :-)

    Venligst, Helen

    SvarSlet
  2. Hej Helen..

    Ja, det ved jeg heller ikke angående mine, smil... :-)

    Hilsen, Randy

    SvarSlet
  3. Hej Randy!

    Du har ret, det er gode klassiske vitser, nogen af dem kendte jeg i hvert fald også.
    Men de bliver ikke fortalt så meget mere, synes du vel? Jeg hører i hvert fald sjældent eksempelvis disse vitser fra nogle børn...

    Hilsen Tine!

    SvarSlet